קידום אתרים אורגני

אם אתם מתלבטים בין קידום אתרים ממומן ובין קידום אתרים אורגני  אתם לא לבד. רבים וטובים כמותכם מתלבטים בשאלה זו בדיוק ואנחנו החלטנו לעשות סדר בבלגן אחת ולתמיד. לפניכם היתרונות והחסרונות העיקריים של כל שיטה ומכם נדרש לעשות דבר אחד – להמשיך לקרוא.

 

קידום אתרים אורגני

צורת קידום זו (שנקראת בקיצור קידום אורגני) מאפשרת לאתר שלכם להגיע לראש תוצאות החיפוש בלי לשלם על זה. עם זאת, החינם הזה עולה ביוקר כי אתם נדרשים לעשות פעולות שונות כדי להגיע למטרה, למשל לקדם את האתר שלכם בהתאם לכ-200 פרמטרים שונים שמשתנים כל הזמן. וכמו בכל שיטה גם לקידום אתרים אורגני יש חסרונות ויתרונות ונתחיל (כמובן…) עם הבשורות הרעות:

חסרונות-

  1. קידום מסוג זה מצריך הרבה זמן ומאמץ
  2. קידום זה מצריך התעדכנות שוטפת בדרישות המשתנות של מנועי החיפוש
  3. קידום מסוג זה מצריך ידע מקצועי מעמיק

יתרונות

  1. קידום מסוג זה מאפשר חשיפת האתר לטווח ארוך
  2. קידום זה מניב טראפיק איכותי לאתר

 

קידום אתרים ממומן

קידום זה יופיע כ"מודעה" בראש תוצאות החיפוש במנועי החיפוש, כך שהגולשים ייחשפו לאתר שלכם מיד עם הקלדת מילות חיפוש רלוונטיות. עם זאת, קידום מסוג זה מצריך תשלום בהתאם לעלות שנקבעה מראש ע"י המפרסם, כך שעם סיום התקציב מסתיים הפרסום. גם לפרסום זה יתרונות וחסרונות וגם כאן נתחיל עם הבשורות הרעות:

חסרונות –

  1. פרסום מסוג זה הינו מוגבל מבחינת זמן ומשך חשיפה לקהל הגולשים
  2. לפרסום זה אין ערך לטווח הארוך מכיוון שהוא כאמור מוגבל בזמן
  3. מחיר הפרסום עולה עם הזמן מסיבה אחת – עוד ועוד מפרסמים מתחרים על אותה משבצת פרסום, כך שהמחיר הוא תוצאה של ביקוש גבוה והיצע נמוך.

יתרונות-

  1. לפרסום מסוג זה יש אפקט מיידי
  2. פרסום מסוג זה נחשב לממוקד במיוחד מסיבה אחת – הוא מתאים לחיפוש שנעשה בהתאם למילים ספציפיות בלבד.
  3. חיפוש זה אינו מצריך התאמה לדרישות השונות והמשתנות תדיר של מנועי החיפוש.
  4. חיפוש מסוג זה אינו מצריך השקעה בתוכן האתר – אחד הפרמטרים המרכזיים שעל פיהם הוא נשפט בקידום אתרים אורגני

 

לסיכום

אמנם הבחירה בין קידום אתרים אורגני ובין קידום ממומן נחשבת קשה, אבל אנחנו מאמינים שנתנו לכם מידע שיסייע לכם להחליט ויותר מכך – אנחנו מקווים שלא בזבזנו לשווא את זמנכם היקר ממילא. אנחנו מאחלים לכם בהצלחה בכל דרך שתבחרו וחושבים שתמיד כדאי להקשיב לסבתות, כלומר לא לשים את כל הביצים בסל אחד ולשלב בין סוגי הקידום השונים.

Comments (3)

  1. קידום אתר

    היי,
    כדי לעשות קידום אתר בגוגל באופן יעיל יותר, הכי טוב לפנות אל חברה מקצועית
    שמתמחה בזה ותוכל לדאוג שהאתר שהעסקי שלכם יקודם היטב. אתם מוזמנים ליצור
    קשר עם חברת אתר מדיה גרופ – מרכז הלידים לקבלת מענה ומידע על שירותי
    קידום אתר אורגני. לחצו על הקישור לקבלת מידע נוסף על השירות.

  2. קידום seo

    אהלן,
    לכל מי שמחפש חברה מובילה בקידום seo, אז High Web
    היא הכתובת הנכונה ביותר לפנות אליה שכן יש לה את כל
    הידע והניסיון הדרושים על מנת לבצע את עבודתה על הצד
    הטוב ביותר, באופן יעיל ואיכותי. לפרטים מלאים הקליקו
    על הלינק הנ"ל.

  3. קידום ממומן בפייסבוק

    צהריים טובים לכולם
    אם אתם מעוניינים בקידום ממומן בפייסבוק
    אני מציעה לכם לפנות למומחים של חברת 1lab
    שידאגו לכם לפירסום נבחר ברחבי הפייסבוק
    במחיר מאוד משתלם
    לקבלת פרטי התקשרות היכנסו לקישור המצורף

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר.